mandag den 4. februar 2013

At fordrive 30 min...

Er nemt når man liiige kan smutte en tur i Tigeren :D
Det lyder måske lidt langt ude, men jeg tænkte jeg lige ville se efter en fin krukke som jeg kunne bruge som Kenzos urne. Det er snart et år siden at vi måtte sige farvel til ham og vi har stadig ikke fundet den helt rigtige urne. Enten syns jeg den bliver for "menneskeurneagtig" eller også er det simpelthen for småt.
Fandt desværre heller ikke en idag :S så jagten må fortsætte, har indtil den 2 Marts hvor vi har aftalt(mig og manden) at der SKAL vi ha fundet en passende urne til Kenzos aske.
Men fandt så alt muligt andet og kunne sagtens ha gået mere amok, men prøvede at begrænse mig lidt.
Det blev til:



 2 pakker plastlommer til alle de stofmønstre jeg får klippet for tiden så jeg kan holde styr på hvad der hører til hvilken model.
En pakke stjernekrymmel til cupcakes. Er vild med den turquise farve sammen med den sorte.
Det alt for sjovt puslespil til Hector hvor man kan putte pålæg på sin mad :P
En pose knapper, med lige de orange knapper jeg manglede for at gøre en dragt færdig til Bissen.
Og så en blok med det skøneste papir i forskelige mønstre. Ved ikke lige hvad det skal blive til men har en blok i forvejen med andre mønstre og syns det har jeg fået brugt til kort, foldede æsker osv. så den her skal også nok blive brugt.

Er det ikke bare nogle skønne tryk?

Købte en af Tigerens poser til at ha alle "godterne" i og da jeg kom hjem og fik kigget på forsiden syns jeg bare det var de sødeste cirkusfigurer.
Den her med løven overvejer jeg næsten og jeg skulle male på Hectors værelse.




På vejen hen til mit næste stop faldt jeg også lige over et stativ med nedsat børnetøj. Spottede straks en rigtig  fed Mala body som jeg har kigget på mange gange når jeg har netshoppede og egentlig gerne ville ha haft til Hector. Men hvor heldig er man lige når man så finder den til kun 45 kr :D

Er ret tosset med Males grafiske tryk og farvekombinationer. Så glæder mig til at Bissen kan komme i denne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar