fredag den 1. februar 2013

De seneste kreationer.

Jeg syr på livet løs for tiden. Jeg kan bare slet ikke lade være. Men det er jo heller ikke en dårlig ting, lige bortset fra at vores stue ligner jeg ved ikke hvad da jeg ikke kan sidde andre steder og ikke gider at rydde det hele op for så at skulle ryddet det ud igen dagen efter.

Jeg har lige fået syet det søde babysengesæt i noget fint blomstret retro bomulds stof. Hvis vi selv havde en lille pige så beholdte jeg det for jeg syns det er blevet så fint med det hvide piping, blonden og de hvide trykknapper. Men det har vi jo ikke ;O) Så derfor tænker jeg at sælge det for 150 kr.




Så fik jeg også lige meget hurtigt syet en hjelm til min egen Bisse. Som sagt meget hurtigt syet og derfor så kan jeg godt selv se at den kunne ha været syet pænere. Men den er da brugbar og bissen har allerede taget en lur i den.


Er han ikke bare kær?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar