søndag den 1. december 2013

Decemberlegen 1: 1. søndag i advent.

Jaaa så blev det endelig december, hvilket betyder at fr. stubbas decemberleg begynder!
Og sikke en dejlig december, mit julehumør er bare meget bedre i år end sidste år. Jeg har altid været helt  tosset med jul. Der er bare en dejlig magi over højtiden og alle dens traditioner og jeg håber jeg kan genskabe en masse fra min egen barndom så Hector bliver ligeså tosset med jul som jeg!

Derfor var mig og ham i dag på besøg hos min mor hvor vi gik tur til legepladsen, spiste frokost, hørte julemusik og fik bagt to slags småkager. Alt sammen super hyggeligt som jeg desværre kun fik taget ganske få billeder af på min mobil :O( Beklager virkelig men glemte mit spejlrefleks derhjemme!


Den lækreste bissebid <3


Ikke det kønneste billede af Bissen, men helt sikkert legepladsturens højdepunkt at trampe rundt inde i legetårnets hule :O)

Mormoren og Bissen øver trapper. Jo stejlere jo bedre :O)

Og og de lækre små kager vi fik produceret mens bissen puttede i barnevogne. Det blev til jødekager og baronessekager. De er lige blevet nydt til både den ene og den anden julekallender i fjerneren. For det er da en selvfølge at man skal se årets julekallendrer :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar